Illustrationer


Vecka 30!
Egentligen är vi snart inne i vecka 32 (i morgon närmare bestämt!) men jag tycker denna bild var värd att lägga upp. Det syns verkligen att det är en nästintill "färdig" bebis i min mage, och det börjar kännas trångt nu :)

Nu hittade jag två bilder till som visar bebisen i vecka 31...


..och som det alldeles snart ser ut, i vecka 32:


Är det vanligt att bebisen redan ligger upp och ned? Har hört att dom brukar fixera sig med huvudet åt "exit" vid vecka 34 ungefär. Men jag känner nog dom små benen och fossingarna sträcka ut sig och trycka mot mina revben titt som tätt. Samtidigt ibland nån liten hand trycka ned mot ljumsken. Här om dagen fick jag nästan tag på en liten arm där huden är som tunnast nedunder magen.. så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0