Vecka 36!

  
  
KABOFF! Insåg när jag tittade på dessa nytagna bilder att jag liksom har en bulle i ugnen.

Haha, nejdå, det har jag insett tidigare. Men däremot insåg jag att det faktiskt syns nu. Jag är en höggravid kvinna, ingen tvekan om saken. Låter kanske konstigt men man vänjer ju sig med att växa succesivt och tänker inte på det som innan man var gravid och drömde om att en vacker dag få gå runt och se ut på det här viset :) När jag ser bilder från platt-mage-tiden känner jag inte ens igen mig själv och tycker snarare det ser lite konstigt ut att vara utan mage! Antar att jag kommer sakna denna mysiga kula om en månad, men då är bebben ju ute hos oss vilket är huvudsaken ♥ Oj som vi längtar efter dig nu lillefot. 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så fina bilder! Lilleman börjar få trångt:) Snart är han/hon här. Otroligt vad tiden gått fort.

2010-12-30 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0